Telia Lietuva

IT pagalbos komandos vadovas (-ė)

Telia Lietuva Šiauliai
Dalintis
409
Siųsti savo CV

„Telia Lietuva“ – visa ko tinklas, siūlantis telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas iš vienų rankų, siekiant kurti vertę klientams ir suteikti geresnę patirtį žmonėms, verslui ir visuomenei. „Telia Lietuva“ yra Švedijoje įsikūrusios „Telia Company“ šeimos dalis. Grupės tikslas – būti integruotų technologinių sprendimų lydere Šiaurės ir Baltijos šalių regione. „Telia Lietuva“ akcijomis prekiaujama „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržoje, o „Telia Company“ akcijos yra „Nasdaq Stockholm“ ir „Nasdaq Helsinki“ vertybinių popierių biržos sąrašuose.

Visi įmonės darbo pasiūlymai (91)

Darbuotojo veiklos sritis:

IT, telekomunikacijos, technologijos

Esi talentingas savo srities #profesionalas? Gali neabejoti, jog dirbant Telia tavo #žinios bei patirtis pravers įveikiant neeilinius #iššūkius. Darbas telekomunikacijų srityje yra neįtikėtinai #dinamiškas ir tai veža tuos, kurie drįsta #rizikuoti, nori įveikti save, siekia #tobulėti, svajoja įgyvendinti savo idėjas, o #inovacijos yra neatsiejama jų kasdienybės dalis.

Paslaugų kokybės priežiūros padalinyje (Service Assurance and Operations) ieškome patyrusio ir #motyvuoto IT Pagalbos komandos vadovo (Service Desk Manager), kuris sugebės pasiekti tikslus kartu su komanda. Jei turi #žinių IT priežiūros srityje ir moki #organizuoti komandų darbą bei nepasiduoti #iššūkiams įgyvendinant pokyčius, labai laukiame Tavęs!

Tau patikėsime:
  • Organizuoti sklandų IT pagalbos komandos darbą bei užtikrinti puikų mūsų vidinių ir išorinių klientų aptarnavimą;
  • Nustatyti komandos darbo prioritetus, #inicijuoti ir įgyvendinti naujas užduotis ir idėjas;
  • Atrinkti, ugdyti darbuotojus bei planuoti jų karjerą;
  • Analizuoti komandos veiklos rezultatus, nustatyti bei vykdyti gerinimo veiksmus;
  • Diegti procesus, koordinuoti #klientų kreipinių sprendime dalyvaujančių darbuotojų darbą;
  • Dalyvauti naujų tvarkų bei procesų #kūrimo projektuose.

Tikimės, kad Tu:
  • Turi vadovavimo patirties;
  • Turi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą;
  • Turi patirties klientų aptarnavime, konfliktinių situacijų bei eskaluotų problemų valdyme;
  • Puikiai dirbi Microsoft Office programomis;
  • Esi veiklus, #energingas, orientuotas į tikslą ir #drąsiai prisiimti atsakomybę už rezultatą;
  • Gerai kalbi ir rašai anglų kalba.

Privalumai:
  • Darbo patirtis telekomunikacijų arba IT srityse;
  • Rusų kalbos žinios;
  • #ITIL/Lean/SixSigma žinios;
  • Įmonės teikiamų paslaugų bei naudojamų IT sistemų išmanymas.

Mes Tau siūlome:
  • Puikias darbo sąlygas bei galimybę dirbti tarptautiniais vadybos standartais besivadovaujančioje bendrovėje;
  • Konkurencingą atlygį ir papildomas naudas;
  • Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Plačias horizontalios ir vertikalios #karjeros galimybes #TeliaCompany įmonių grupėje;
  • Draugišką profesionalų #komandą, iš kurios galima mokytis ir tobulėti kartu.

Tavo CV laukiame jau šiandien!

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Skelbimas paskelbtas:2017.04.21
Skelbimas galioja iki:2017.05.17
Kontaktinis asmuo:Evelina Jočienė
Telefonas:+37066518759
El. paštas: su nuoroda "IT pagalbos komandos vadovas (-ė)"

Padėkite draugams rasti geresnį darbą. Pasidalinkite šiuo skelbimu:

Jums gali būti įdomu: 12
SAP BW Developer/ Designer Telia Lietuva
IT INFRASTRUKTŪROS SKYRIAUS VADOVAS (-Ė) People Link
PHP PROGRAMUOTOJAS (-A) Telia Lietuva
Pardavimų Guru telefonu Vilniuje Telia Lietuva
IS administratorius (-ė) Telia Lietuva
Test Engineer Devbridge Group
Jūsų atsiliepimai
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau