Telia Lietuva

Klientų administravimo specialistas (-ė)

Telia Lietuva Vilnius
Dalintis
1.460
Siųsti savo CV

„Telia Lietuva“ – visa ko tinklas, siūlantis telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas iš vienų rankų, siekiant kurti vertę klientams ir suteikti geresnę patirtį žmonėms, verslui ir visuomenei. „Telia Lietuva“ yra Švedijoje įsikūrusios „Telia Company“ šeimos dalis. Grupės tikslas – būti integruotų technologinių sprendimų lydere Šiaurės ir Baltijos šalių regione. „Telia Lietuva“ akcijomis prekiaujama „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržoje, o „Telia Company“ akcijos yra „Nasdaq Stockholm“ ir „Nasdaq Helsinki“ vertybinių popierių biržos sąrašuose.

Visi įmonės darbo pasiūlymai (37)

Darbuotojo veiklos sritis:

IT, telekomunikacijos, technologijos, Pardavimų vadyba, Paslaugos, aptarnavimas

Esi talentingas savo srities #profesionalas? Gali neabejoti, jog dirbant „Telia“ tavo #žinios bei patirtis pravers įveikiant neeilinius #iššūkius. Darbas telekomunikacijų srityje yra neįtikėtinai #dinamiškas ir tai veža tuos, kurie drįsta #rizikuoti, nori įveikti save, siekia #tobulėti, svajoja įgyvendinti savo idėjas, o #inovacijos yra neatsiejama jų kasdienybės dalis. Esame #geidžiamiausias 2017 metų Lietuvos darbdavys. Junkis prie mūsų ir mėgaukis visais teikiamais privalumais!

Ieškome kolegos, kuriam galime patikėti įvairias Telia #verslo klientų padalinio administracines užduotis. Šis kolega glaudžiai bendradarbiaus su pardavimo komandomis ir padės užtikrinti sklandų pardavimo ir paslaugų įjungimo procesą.

Tavo pagrindinės užduotys būtų:
  • Duomenų ir dokumentų #administravimas (sutarčių derinimas su pardavimų vadovais, duomenų suvedimas į sistemas);
  • #Ataskaitų rengimas ir pateikimas atsakingiems asmenims;
  • Pardavimų vadybininkų užklausų sprendimas;
  • Paslaugų #valdymas sistemose;
  • Įvairūs administraciniai darbai (kliento užsakymo valdymas, sutartinių dokumentų ruošimas bei siuntimas, paslaugų apmokestinimas, klaidų taisymas sistemose ir kt.).

Sėkmingai dirbti padės:
  • #Patirtis dirbant su sutartimis, duomenų administravimu sistemose;
  • Orientacija į #tikslą ir #klientą bei ypatingas dėmesys detalėms;
  • Lankstumas, kruopštumas, gebėjimas greitai įsisavinti #naujoves ir efektyviai planuoti darbo laiką;
  • Bendradarbiavimas, grįstas Bendrovės vertybėmis;
  • #Telekomunikacinių, #IT paslaugų teikimui naudojamų technologijų žinių pagrindai;
  • Anglų, rusų kalbų pagrindai (kad esant reikalui galėtum susikalbėti su klientu).

Mes Tau siūlome:
  • Puikias darbo sąlygas bei galimybę dirbti #tarptautiniais vadybos standartais besivadovaujančioje bendrovėje;
  • Asmeninio #tobulėjimo galimybes;
  • Plačias horizontalios ir vertikalios #karjeros galimybes TeliaCompany įmonių grupėje;
  • Draugišką profesionalų komandą, iš kurios galima mokytis ir tobulėti kartu.

Laukiame Tavo CV!

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Skelbimas paskelbtas:2017.08.30
Skelbimas galioja iki:2017.09.30
Kontaktinis asmuo:Benita Narkevičiūtė
Telefonas:+37052367904
El. paštas: su nuoroda "Klientų administravimo specialistas (-ė)"

Padėkite draugams rasti geresnį darbą. Pasidalinkite šiuo skelbimu:

Jums gali būti įdomu: 12
Klientų aptarnavimo specialistas,-ė UAB "Manpower Lit"
LEDO ARENOS OPERATORIUS (-Ė) darbui prekybos centre NEWSEC
Ieškome pagalbinių viešbučių darbuotojų Norvegijoje Nuo 1.050 €Service Solution, UAB
KEY ACCOUNT MANAGER (AGRONOMY) UAB "Personalo sprendimai"
Krovėjas UAB Expertus LT
SALĖS DARBUOTOJAS (-A) (NEMOKAMAS TRANSPORTAS IKI DARBO VIETOS KLAIPĖDOJE) MAXIMA LT, UAB
Jūsų atsiliepimai
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau