Paysera LT, UAB

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) (išeinantys skambučiai)

Paysera LT, UAB Alytus
Dalintis
586
Siųsti savo CV

„Paysera LT“ – sparčiai auganti Fintech įmonė Lietuvoje. Paysera teikia mokėjimų paslaugas bei sprendimus visoje Europoje ir už jos ribų. Pagrindiniame biure Lietuvoje jau dirba apie 100 darbuotų ir nuolatos auga, plečia savo veiklą ir kitose šalyse franšizės būdu. Tapdami Paysera darbuotojais, jūs tapsite ir naujos mokėjimų rinkos kūrėjais, kiekvieną dieną siekiančiais sudėtingus ir ilgus procesus paversti paprastais, o brangiai kainuojančias paslaugas pigesnėmis.
Paysera yra pirmoji elekroninių pinigų įstaiga Lietuvoje, teikianti itin platų mokėjimo paslaugų spektrą: nuo atlernatyvos banko sąskaitai iki įmokų surinkimo elektroninėms parduotuvėms. Paysera tai pat vysto nemokamą bilietų platinimo sistemą Paysera Tickets, kuri leidžia organizatoriams savarankiškai kurti ir valdyti renginį internetu.
Paysera požiūriu – geriausiam rezultatui pasiekti, reikia darbščių ir entuziastingų žmonių, geriausios darbinės atmosferos. Tad nenuostabu, kad Paysera siekis yra atrasti juos ir sukurti tokią darbinę atmosferą, kuri leis pasiekti geriausių rezultatų.
Įmonėje palaikoma šeimyniška ir pozityvi nuotaika, nuolatos organizuojami bendri įmonės renginiai, komandos stiprinimo seminarai.
Paysera rūpinasi, kad įmonėje butų jaučiamos bendros vertybės ir suprantami tikslai. Įmonė ir pats kolektyvas palaiko ir skatina sveiką gyvenseną. Kiekvieną dieną biure galima rasti šviežių vaisių, skatinama atsisakyti žalingų įpročių, remiamas darbuotojų dalyvavimas sportinėje veikloje.
Tobulėjimas yra vienas iš svarbiausių Paysera prioritetų darbuotojams. Įmonė suteikia galimybę nuolatos tobulėti ir dalyvauti įvairiuose, kiekvienam darbuotojui specializuotuose, seminaruose bei konferencijose. Įmonėje nuolatos vystoma vidinė mokymų sistema, kuri padeda palaikyti visus darbuotojus aukštam profesionalumo lygyje.

Kodėl verta rinktis mus, rasite čia:
www.paysera.lt/apie/darbas.html

Visi įmonės darbo pasiūlymai (4)

Darbuotojo veiklos sritis:

Klientų aptarnavimas

Darbo pobūdis:

  • klientų konsultavimas ir aptarnavimas telefonu, papildomų paslaugų klientui pardavimas (darbas su išeinančiais skambučiais)
  • kiti, susiję klientų aptarnavimo skyriaus darbai.

Reikalavimai:

  • ne mažiau nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo telefonu;
  • labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
  • geros rusų ir anglų kalbų žinios.

Privalumai:

  • patirtis finansų srityje;
  • kitų kalbų žinojimas.

Įmonė siūlo:

  • slenkantį darbo grafiką;
  • reguliarius mokymus;
  • realizuoti save tarptautinėje, greitai augančioje kompanijoje;
  • gyvybės ir sveikatos draudimą;
  • šaunią komandą, smagias pramogas su kolektyvu :)
Skelbimas paskelbtas:2017.03.08
Skelbimas galioja iki:2017.04.08
Kontaktinis asmuo:Eglė
El. paštas:

Padėkite draugams rasti geresnį darbą. Pasidalinkite šiuo skelbimu:

Jums gali būti įdomu: 12
Apskaitos technikas (elektros ir dujų prietaisų duomenų nurašymas) 520 €Inlinen, UAB
Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Paysera LT, UAB
Pardavimų specialistas (-ė) (Darbas tik su esamais klientais, pilnu etatu) Transcom
Barmenas (-ė) - Kepėjas (-ė) Nuo 500 € iki 1.000 €UAB VISA PICA
Ieškai galimybės dirbti lanksčiu grafiku? Mūsų kompanija ieško naujų komandos narių! Transcom
PARDAVĖJAS (-A) TUSKULĖNŲ G. MAXIMA LT, UAB
Susijusios darbo sritys:
Jūsų atsiliepimai
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau