Telia
Telia

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu Kaune

1.040 - 1.200 €
Neatskaičius mokesčių
8 Peržiūros

Mėgsti bendrauti su žmonėmis? Ieškai dinamiško, nenuobodaus darbo, kuriame galėtum nuolat tobulėti? Jei taip, klientų aptarnavimo specialisto (-ės) telefonu pozicija gali tapti tavo tramplinu į sėkmingą karjerą!  

Ar esi pasiruošęs (-usi) pokyčiui?

Klientų aptarnavimo specialistų telefonu tikslas – padėti klientams, pasiūlyti efektyviausių sprendimų jų iššūkiams spręsti ir suteikti geriausią aptarnavimo patirtį, kuri „Telia“ itin svarbi. Čia tavęs laukia ne tik puiki komanda ir vertinga patirtis, bet ir motyvuojanti, rezultatais paremta papildomo atlygio sistema, neturinti lubų. 

Gal tai tu?

  • Nuolat sieki užsibrėžtų tikslų ir nori pirmauti bei būti geriausias (-a);
  • Mėgsti bendrauti, spręsti kylančius iššūkius ir ištiesti pagalbos ranką;
  • Tiki, kad išmaniosios technologijos praturtina gyvenimą;
  • Esi pozityvus (-i) ir net į painiausias situacijas žvelgi su optimizmu; 

Tavo patirtis ir įgūdžiai:

  • Turi vidurinį išsilavinimą;
  • Taisyklingai rašai ir kalbi lietuviškai;
  • Darbas kompiuteriu tau paprastas kaip 2X2;
  • Patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse bei užsienio kalbų (anglų k., rusų k.) mokėjimas – vertingas privalumas! 

Kodėl verta jungtis prie „Telia“?

  • Bazinis atlygis prasideda nuo 1040-1200 Eur (neatskaičius mokesčių) + mėnesiniai priedai už pardavimus ir kokybę, kurių vidurkis siekia 600 Eur (neatskaičius mokesčių), o dydis – neribojamas, priklausantis nuo turimų kompetencijų ir pasiektų rezultatų;
  • Mokymai tik įsidarbinus;
  • Sėkmingai tapus pažangiu naujoku išmokamas 520 Eur priedas;
  • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;
  • Nemokamas namų internetas, asmeninis telefonas ir nuolaidos „Telia“ paslaugoms ir prekėms;
  • Lanksčios darbo sąlygos;
  • Papildomi asmeniniai ir profesinio augimo mokymai;
  • Motyvuojanti darbo aplinka ir paslaugūs kolegos.

Tad net jei dar nesi tikras (-a) dėl savo svajonių profesijos, būtent čia gali atrasti save, įgyti praktinių bei teorinių įgūdžių, užmegzti ryšių ir atrasti draugų. Net 80 proc. mūsų skambučių cento vadovų darbą „Telia“ pradėjo būtent klientų aptarnavimo telefonu srityje. Visiškai nesvarbu, kiek tau metų, ar kokia sukaupta patirtis – naujiems įgūdžiams įgyti laikas yra tinkamas visada. Prisijunk prie vienos didžiausių, profesionaliausių ir draugiškiausių komandų Lietuvoje! 

Welcome to Telia - let’s make better happen!

Miestas:

Kaunas

Nuotolinis darbas:

Ne

Trukmė:

Pilnas etatas

Skelbimas galioja iki:

2024-05-26

Siųsti CV Kandidatavimas vyks

Siųsti prisegtą CV

Pasirinkite CV Pasirinkite savanorio anketą
(.pdf, .doc, .odt)
arba
Panaudokite motyvacinio laiško šabloną

Jūsų CV sėkmingai išsiųstas būsimam darbdaviui

Dėkojame, kad naudojatės cv.lt paslaugomis.

Jūsų CV sėkmingai išsiųstas. Jūsų savanorio anketa sėkmingai išsiųsta.

Kandidatavimo istorijoje galite pamatyti ar išsiųstas CV jau peržiūrėtasišsiųsta savanorio anketa jau peržiūrėta!

Norite sužinoti ar darbdavys perskaitė jūsų CV?

Prašome aktyvinti nuorodą, kurią išsiuntėme el.paštu .

Sukurkite paskyrą ir kandidatuokite greičiau.

Aktyvinkite nuorodą, kurią išsiuntėme el. paštu .