Skelbimo galiojimo laikas baigėsi. Žiūrėti kitus skelbimus Valstybės tarnybos srityje.
VIEŠOJI ĮSTAIGA CENTRO POLIKLINIKA
VIEŠOJI ĮSTAIGA CENTRO POLIKLINIKA

Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams

1 Peržiūra

Darbo pobūdis:


PATVIRTINTA
Viešosios įstaigos Centro poliklinikos
direktoriaus 2024 m. kovo 26 d.
įsakymu Nr. V - 69


VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS CENTRO POLIKLINIKOS
DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO BENDRIESIEMS REIKALAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Direktoriaus pavaduotoją bendriesiems reikalams pareigoms skiria, sudaro darbo sutartį, skiria paskatinimus arba drausmines nuobaudas, jo sutikimu perkelia į kitas pareigas ir atleidžia iš pareigų įstaigos direktorius. Direktorius gali sustabdyti arba apriboti direktoriaus pavaduotojo bendriesiems reikalams įgaliojimus bei nušalinti jį nuo einamųjų pareigų.
2. Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams yra pavaldus direktoriui, kuris nustato darbo atlyginimo dydį, skiria priedus, premijas ir priemokas, leidžia atostogų ir į komandiruotes, kvalifikacijos kėlimo kursus.
II. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO BENDRIESIEMS REIKALAMS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams turi atitikti kvalifikacijos reikalavimus:
3.1. Turėti aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus universitetines sveikatos mokslų, socialinių mokslų, teisės arba verslo ir viešosios vadybos, ar technologijos mokslo studijų krypčių grupės studijas ir įgijus magistro kvalifikacinį laipsnį, arba jai lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
3.2. Turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį asmens sveikatos priežiūros įstaigų srityje ir ne mažesnę kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtį.
4. Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Vilniaus miesto savivaldybės ir kitais norminiais teisės aktais kurie reglamentuoja sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą, įstaigos direktoriaus įsakymais, įstaigos įstatais, vidaus ir darbo tvarkos taisyklėmis, konfidencialios informacijos nustatymo ir naudojimo bei konfidencialumo laikymosi tvarkos aprašu, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, elektrosaugos reikalavimais ir šiuo pareigybės aprašymu.
5. Direktoriaus pavaduotojui bendriesiems reikalams tiesiogiai pavaldūs Bendrųjų reikalų, Projektų ir viešųjų pirkimų, Informacinių sistemų ir technologijų skyrių vedėjai.
6. Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams eina bendrųjų įstaigos padalinių darbo grupių primininko pareigas.
7. Direktoriaus pavaduotoją bendriesiems reikalams neesant, jį pavaduoja kitas, direktoriaus įsakymu paskirtas darbuotojas.
8. Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams turi:
8.1. būti atsakingas, dėmesingas, rūpestingas, atidus, įžvalgus, paslaugus, lojalus, turintis analitinį mąstymą, gebėti sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu, gebėti priimti sprendimus, bendrauti, bendradarbiauti ir dirbti komandoje, vesti derybas, spręsti konfliktus;
8.2. mokėti savarankiškai valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti vidinių ir išorinių dokumentų projektus priskirtos veiklos kompetencijos klausimais;
8.3. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
8.4. mokėti naudotis šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis, dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu, naudotis įstaigoje įdiegtomis dokumentų valdymo, informacinėmis sistemomis bei su jomis susietomis nacionalinėmis informacinėmis sistemomis ir posistemėmis, gebėti deramai pritaikyti savo darbe modernias kompiuterines informacijos paieškos ir archyvavimo programas, mokėti naudotis šiuolaikinėmis biuro technikos priemonėmis;
8.5. išmanyti Europos Sąjungos organizacinius bei veiklos principus įstaigos veiklos srityje, išmanyti nacionalinės sveikatos koncepcijos ir sveikatos sistemos nuostatas, tarptautinius kokybės vadybos standartus, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą, teisinių santykių įstaigoje visumą, žinoti įstaigos vidaus administravimą, administracines procedūras ir prievoles bei gebėti jomis vadovautis;
8.6. gerai mokėti lietuvių ir anglų kalbas – žodžiu ir raštu;
8.7. periodiškai tikrintis sveikatą teisės aktų nustatyta tvarka.
III. VYKDOMOS FUNKCIJOS

9. Direktoriaus pavaduotojo bendriesiems reikalams pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
9.1. organizuoja poliklinikos darbuotojų darbų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės ir civilinės saugos funkcijų vykdymą (Vykdo kontrolę);
9.2. nedelsiant informuoja poliklinikos direktorių apie darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų pažeidimus poliklinikoje, teikia kitą informaciją apie iškilusias problemas bei pasiūlymus dėl poliklinikos ūkinės ir bendrosios veiklos tobulinimo, saugių darbo sąlygų sukūrimo;
9.3. organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių darbuotojų veiklos atitiktį aktualiems veiklos reikalavimams, derina jų atostogų grafikus, tvirtina jų darbo grafikus, supažindina su naujais įsigaliojusiais Lietuvos Respublikos ir įstaigos teisės aktais, raštais, rekomendacijomis bei kitais dokumentais, susijusiais su tiesiogine pavaldžių darbuotojų padalinių veikla ir savo kompetencijos ribose užtikrina tinkamą jų vykdymą;
9.4. teikia siūlymus planuojant pavaldžių darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, jų skatinimą bei drausminių nuobaudų skyrimą, analizuoja gautus nusiskundimus, numato priemones trūkumams šalinti, sprendžia iškilusius konfliktus;
9.5. atlieka pavaldžių darbuotojų kasmetinį veiklos vertinimą, teikia pasiūlymus poliklinikos direktoriui dėl pavaldžių darbuotojų motyvacinės sistemos kūrimo;
9.6. pagal kompetenciją teikia direktoriui raštu pastabas ir pasiūlymus dėl rengiamų ir atnaujinamų teisės aktų, personalo politikos formavimo ir kitų vidaus dokumentų, reguliuojančių pavaldžių skyrių veiklą;
9.7. bendradarbiauja su poliklinikos darbuotojais, valstybės ir savivaldybių institucijomis, įstaigomis, organizacijomis bei bendruomene, ūkinės ir bendrosios veiklos klausimais, įstaigos direktoriaus pavedimu, atstovauja įstaigą kitose institucijose ar organizacijose ir (ar) organizuoja kitų įstaigos darbuotojų atstovavimą jų veiklos sričiai priskirtais klausimais;
9.8. analizuoja situaciją sveikatos priežiūros įstaigų srityje, darbuotojų siūlymus įstaigos veiklos gerinimo klausimais;
9.9. inicijuoja viešuosius pirkimus ūkinės ir bendrosios veiklos klausimais;
9.10. pagal kompetenciją organizuoja galimų naujų projektinių veiklų paiešką, stebėseną ir analizę, savalaikį paraiškų teikimą, kontroliuoja ir koordinuoja Poliklinikos vykdomų projektinių veiklų procesus bei savalaikiai teikia siūlymus direktoriui ar pagal kompetenciją savarankiškai imasi reikalingų priemonių įgyvendinimo nuo projektinių veiklų pradžios iki pabaigos;
9.11. vertina poliklinikos komunikacijos (vidinės ir išorinės) organizavimą ir vykdymą, įskaitant informacijos interneto svetainėje pateikimą ir atnaujinimą;
9.12. rengia ir periodiškai teikia atsakingam darbuotojui viešinimui skirtą informaciją apie poliklinikos ūkinę ir bendrąją veiklą bei jos pokyčius;
9.13. koordinuoja ir kontroliuoja poliklinikos ūkio išteklius;
9.14. rengia bei įgyvendina įstaigos strateginius veiklos planus, pagal kompetenciją pildo savo srities ataskaitas, vertina, analizuoja ir apibendrina įstaigos kokybinius ir kiekybinius rodiklius bei teikia ataskaitas;
9.15. įstaigos Dokumentų valdymo procedūroje ir kituose vidaus teisės aktuose nustatyta tvarka ir (ar) pagal atskirą įstaigos direktoriaus pavedimą vizuoja arba pasirašo įstaigos dokumentus, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja poliklinikos sudaromų, gaunamų ir siunčiamų dokumentų apyvartą ir archyvavimą (Vykdo kontrolę);
9.16. planuoja ir kontroliuoja programinės ir kompiuterinės įrangos, tinklų ir sistemų plėtros, priežiūros, atnaujinimo ir remonto darbus (Vykdo kontrolę);
9.17. organizuoja poliklinikos pastatų, patalpų, techninės būklės priežiūrą, apsaugą ir gaisrinę saugą (Vykdo kontrolę);
9.18. organizuoja poliklinikos įrenginių varžų matavimus, elektros skydinių ir šiluminių mazgų priežiūrą (vykdo kontrolę);
9.19. organizuoja einamojo (kapitalinio) pastatų, patalpų, rekonstrukcijos bei remonto darbus, sudaro remonto planus, kontroliuoja jų eigą;
9.20. organizuoja ir vykdo kontrolę prekių, daiktų ir kitų materialinių vertybių, vedant inventorizacijas ir sutikrinimus, pateikia patikrinimams reikalingus duomenis, dalyvauja materialinių vertybių inventorizacijos vykdyme;
9.21. derina su poliklinikos direktoriumi reikiamų įrengimų, priemonių, inventoriaus įsigijimo klausimus, neviršijant sąmatoje turimų asignavimų;
9.22. tvarko netarnybinių automobilių parkavimo įstaigos teritorijoje apskaitą;
9.23. vykdo poliklinikos tarnybinių automobilių panaudojimo tarnybinėms užduotims ir funkcijoms vykdyti, kelionės lapų pildymo, spidometro parodymų, degalų suvartojimo kiekio pagal normą, degalų likučio stebėseną;
9.24. atsako už priskirtos dokumentacijos tvarkymą, pagal poliklinikoje galiojantį dokumentacijos planą;
9.25. vizuoja pavaldžių skyrių rengiamus raštus pagal atsakomybės sritį bei užtikrina šių raštų parengimo kokybę ir tinkamumą;
9.26. rengia pavaldžių darbuotojų pareigybių aprašymų projektus, ūkinės ir bendrosios veiklos tvarkų projektus, planavimo dokumentus, rengia ir tvarko kitus savo darbo veiklos dokumentus;
9.27. dirba su poliklinikos dokumentų valdymo sistema ir kitomis priskirtomis informacinėmis sistemomis;
9.28. siūlo ir įgyvendina rizikų valdymo priemones savo atsakomybių srityje, tvirtina rizikos valdymo planą;
9.29. tvirtina Korupcijos prevencijos programą ir jos įgyvendinimo priemonių planą įstaigoje;
9.30. dalyvauja poliklinikos veiklos planavime, užtikrina poliklinikos ūkinės ir bendrosios veiklos planų įgyvendinimą;
9.31. dalyvauja kuriant ir diegiant kokybės vadybos sistemą įstaigoje ir pagal kompetenciją kontroliuoja jos įgyvendinimą;
9.32. dalyvauja poliklinikos direktoriaus sudarytose komisijose ir darbo grupėse;
9.33. laikosi vidaus darbo tvarkos taisyklių ir kitų poliklinikos vidaus tvarką reguliuojančių norminių teisės aktų;
9.34. vykdo poliklinikos direktoriaus kitus su ūkine ir bendrąja veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus;
9.35. diegia naujoves įstaigoje;
9.36. racionaliai ir efektyviai naudoja įstaigos resursus;
9.37. vykdo savo veiklos srities stebėseną ir periodiškai ataskaitas teikia įstaigos direktoriui.

Reikalavimai:

IV. TEISĖS

10. Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams turi teisę:
10.1. kontroliuoti pavaldžių skyrių ir darbuotojų veiklą, darbo krūvį, darbo drausmę;
10.2. gauti iš įstaigos darbuotojų visą reikiamą informaciją, susijusią su priskirtų funkcijų vykdymu;
10.3. pagal savo kompetenciją priimti sprendimus, leisti tvarkomuosius dokumentus poliklinikos darbuotojams vykdyti;
10.4 teikti ir gauti informaciją, liečiančią poliklinikos veiklą ir jos darbuotojus. Supažindinti poliklinikos darbuotojus su informacija, gaunama per žiniasklaidos priemones (Teisės aktų paieška e-tar.lt ir kt.), iš kitų kompetentingų institucijų ir įstaigos pasitarimuose bei posėdžiuose, kontroliuoti kaip įstaigoje laikomasi privalomų nurodymų;
10.5. nustatyta tvarka kelti kvalifikaciją ir gauti už tą laiką tarnybinį atlyginimą;
10.6. teikti pasiūlymus dėl įstaigos veiklos pagerinimo, apskųsti aukštesniųjų institucijų sprendimus.
10.7. informuoti direktorių apie iškilusias problemas, kurių sprendimui nepakanka jo kompetencijos;
10.8. atsisakyti atlikti užduotį ar pavedimą, jeigu jie prieštarauja įstatymams ir kitiems patvirtintiems teisės aktams.
V. ATSAKOMYBĖ

11. Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, atsako už:
11.1. poliklinikos naudojamo turto tinkamą eksploataciją ir išsaugojimą, materialinių vertybių netausojimą, padarytą žalą;
11.2. padarytas profesines ir etikos klaidas, aplaidumą bei savo kompetencijos viršijimą;
11.3. savo, kaip vadovo, veiklą, t.y. už funkcijų nevykdymą arba netinkamą ar nesavalaikį jų vykdymą.



Susipažinau ir įsipareigoju vykdyti,
nuostatų nuorašą gavau:


________________________________________________
(Vardas, pavardė, parašas)

20 m. _____________ mėn. _____ d.

Miestas:

Kitas

Skelbimas galioja iki:

2024-04-16


Kontaktai

Telefonas:

El. paštas:

Adresas:

Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Pylimo g. 3