Klientų aptarnavimo specialistė (-as) papildomo ugdymo akademijoje „Alfa klasė”
Darbo pobūdis:
- Bendravimas su naujais ir esamais klientais (el.paštu, telefonu), išsamios informacijos apie Alfa klasės paslaugas pristatymas;
- Pamokų registravimas;
- Konfliktinių situacijų sprendimas;
- Darbas su Alfa klasės vidine sistema;
- Komunikacija ir nuolatinis bendradarbiavimas su darbuotojais einamaisiais klausimais.
Reikalavimai:
- Susisiekime, jei Jūs:
- Gebate valdyti didelius informacijos srautus;
- Gebate korektiškai ir mandagiai bendrauti raštu ir telefonu;
- Gerai valdote stresines situacijas ir mokate greitai orientuotis, priprasti prie naujovių;
- Esate atsakinga, organizuota ir maloni asmenybė;
- Gerai planuojate laiką;
- Turite puikius kompiuterinio raštingumo įgūdžius
Privalumai:
Užsienio kalbų (anglų, rusų, lenkų) mokėjimas ir ankstesnė patirtis klientų aptarnavime arba švietime – privalumas.
Įmonė siūlo:
- Apmokamus mokymus sklandžiai darbo pradžiai;
- Darbą jauname ir inovatyviame kolektyve;
- Galimybę dirbti pasirinktinai Kaune arba Vilniuje hibridiniu būdu (dalis laiko – biure, dalis – namuose);
- Galimybę dalyvauti kasmetinėse Alfa klasės kelionėse ir kitose bendrose veiklose;
- Atlygį: nuo 1400 Eur bandomuoju laikotarpiu ir nuo 1600 Eur po jo ir reguliarų algos kilimą, priklausantį nuo pasiektų rezultatų. Intensyviais laikotarpiais galimybė gauti priedą už viršytas registracijas.
Siūlomas atlyginimas:
1.600 € per mėn. (prieš mokesčius)
Galutinis atlygis siūlomas pagal konkretaus kandidato patirtį. Atlyginimas reguliariai keliamas atsižvelgiant į darbo rezultatus.
Kontaktai
Kontaktinis asmuo:
Kristina Mačulska
El. paštas:
su nuoroda "Klientų aptarnavimo specialistė (-as) / administratorė (-ius)"