Telia Lietuva

Privačių klientų administravimo specialistas (-ė)

Telia Lietuva Vilnius
Dalintis
723
Įsiminti skelbimąSiųsti CV

„Telia Lietuva“ – visa ko tinklas, siūlantis telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas iš vienų rankų, siekiant kurti vertę klientams ir suteikti geresnę patirtį žmonėms, verslui ir visuomenei. „Telia Lietuva“ yra Švedijoje įsikūrusios „Telia Company“ šeimos dalis. Grupės tikslas – būti integruotų technologinių sprendimų lydere Šiaurės ir Baltijos šalių regione. „Telia Lietuva“ akcijomis prekiaujama „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržoje, o „Telia Company“ akcijos yra „Nasdaq Stockholm“ ir „Nasdaq Helsinki“ vertybinių popierių biržos sąrašuose.

Visi įmonės darbo pasiūlymai (39)

Darbuotojo veiklos sritis:

Administravimas, Klientų aptarnavimas, Paslaugos, aptarnavimas

Esi talentingas savo srities #profesionalas? Gali neabejoti, jog dirbant „Telia“ tavo #žinios bei patirtis pravers įveikiant neeilinius #iššūkius. Darbas telekomunikacijų srityje yra neįtikėtinai #dinamiškas ir tai veža tuos, kurie drįsta #rizikuoti, nori įveikti save, siekia #tobulėti, svajoja įgyvendinti savo idėjas, o #inovacijos yra neatsiejama jų kasdienybės dalis. Esame #geidžiamiausias 2017 metų Lietuvos darbdavys. Junkis prie mūsų ir mėgaukis visais teikiamais privalumais!
Ieškome kolegos, kuriam galime patikėti įvairias Telia #privačių klientų padalinio administracines užduotis. Šis kolega glaudžiai bendradarbiaus su pardavimo, aptarnavimo komandomis ir padės užtikrinti sklandų paslaugų įjungimo procesą.

Tavo pagrindinės užduotys būtų:
  • Privačių klientų aptarnavimo/pardavimo vadybininkų užklausų sprendimas;
  • Paslaugų #valdymas sistemose;
  • Įvairūs administraciniai darbai (kliento užsakymo valdymas, sutartinių dokumentų ruošimas bei siuntimas, paslaugų apmokestinimas, klaidų taisymas sistemose ir kt.).

Sėkmingai dirbti padės:
  • #Patirtis dirbant su duomenų administravimu sistemose;
  • Orientacija į #tikslą ir #klientą bei ypatingas dėmesys detalėms;
  • Lankstumas, kruopštumas, gebėjimas greitai įsisavinti #naujoves ir efektyviai planuoti darbo laiką;
  • Bendradarbiavimas, grįstas Bendrovės vertybėmis;
  • #Telekomunikacinių, #IT paslaugų teikimui naudojamų technologijų žinių pagrindai;
  • Anglų, rusų kalbų pagrindai (kad esant reikalui galėtum susikalbėti su klientu).

Mes Tau siūlome:
  • Puikias darbo sąlygas bei galimybę dirbti #tarptautiniais vadybos standartais besivadovaujančioje bendrovėje;
  • Asmeninio #tobulėjimo galimybes;
  • Plačias horizontalios ir vertikalios #karjeros galimybes TeliaCompany įmonių grupėje;
  • Draugišką profesionalų komandą, iš kurios galima mokytis ir tobulėti kartu.

Laukiame Tavo CV!
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Skelbimas paskelbtas:2017.12.05
Skelbimas galioja iki:2018.01.03
Kontaktinis asmuo:Benita Narkevičiūtė
El. paštas: su nuoroda "Privačių klientų administravimo specialistas (-ė)"
Siųskite CV el. paštu:
Prisekite turimą CV (.pdf, .doc, .odt formatu)
Jūsų CV dėkmingai išsiųstas darbdaviui.
Norite sužinoti ar darbdavys perskaitė Jūsų CV?
Aktyvuokite nuorodą, kurią išsiuntėme el. paštu .
Siųskite CV, esantį cv.lt portale:
Pamiršote slaptažodį?
El. paštu išsiuntėme prisijungimo instrukciją. Atlikę veiksmus, prisijunkite.

Padėkite draugams rasti geresnį darbą. Pasidalinkite šiuo skelbimu:

Jums gali būti įdomu: 12
Klientų aptarnavimo specialistė (-as) 1.000 €Nefelė UAB
Projektų vadybininkas (-ė) Vilniaus universitetas
Regionų atstovas (-ė) Šiaurės Lietuvoje Invest Lithuania
Regionų atstovas (-ė) Vidurio ir Pietų Lietuvoje Invest Lithuania
Pardavimų vadybininkas (-ė) (su esamais klientais), Ukmergė 650 €UAB „Bitė Lietuva”
Vairuojantis laiškininkas (Šilalė) Lietuvos paštas, AB
Jūsų atsiliepimai
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau