LTG
Finansinių ataskaitų ir kontrolės vadovas (-ė)
4.400 - 6.600 €
Neatskaičius mokesčių
105 Peržiūros
Darbo pobūdis:
- Formuoti padalinio veiklos darbo principus, nustatyti ilgalaikius ir trumpalaikius veiklos tikslus bei juos įgyvendinti, atsižvelgiant į bendrovės strateginius planus
- Organizuoti, kontroliuoti, užtikrinti efektyvų, savalaikį ir kokybišką padaliniui priskirtų uždavinių bei funkcijų (mėnesio, pusmečio, metinių ataskaitų, įskaitant LTG grupės konsoliduotas, pagal TFAS apskaitos standartus bei galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus sudarymas ir pateikimas tvirtinti, ataskaitinio finansinio periodo uždarymo procedūrų vykdymas, informacijos pateikimas LTG grupės įmonių ataskaitų auditui atlikti ir t.t.) įgyvendinimą
- Prižiūrėti ir, diegiant efektyvias apskaitos operacijų kontroles, užtikrinti, kad LTG grupės įmonių apskaita atitiktų LTG grupės patvirtintą Apskaitos politiką, tarptautinius apskaitos standartus
- Vadovauti padalinio darbuotojams, užtikrinti, kad padalinyje dirbtų kvalifikuoti, kompetentingi ir motyvuoti darbuotojai. Juos ugdyti, skatinti puoselėti bendrovės vertybes, nustatyti individualius tikslus bei prižiūrėti jų darbo rezultatus, atlikti metinius vertinimus
- Užtikrinti veiklos procesų operacinį veiksmingumą ir efektyvumą, analizuoti, inicijuoti įvairių tobulinimų idėjas, nuolat ieškoti efektyvinimo galimybių, domėtis pažangiais šiuolaikiniais apskaitos, kompiuterizavimo, automatizavimo būdais ir priemonėmis, naudojamomis rinkoje ir jas įgyvendinti
- Dalyvauti vidaus ir išorės audito procedūrose bei mokestiniuose patikrinimuose, užtikrinti teisingų duomenų pateikimą atitinkamoms institucijoms bei įgyvendinti jų rekomendacijas
- Siekti nustatytų KPI rodiklių reikšmių įgyvendinimo, atitinkamai tobulinant procesus
- Dalyvauti įvairiuose bendrovės projektuose, deleguoti padalinio atstovus siekiant geriausių rezultatų
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas finansų/ audito/ apskaitos srityje
- Ne mažesnė kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtis apskaitos, audito ar finansų srityje
- Puikus tarptautinių finansinės atskaitomybės standartų išmanymas ir taikymas praktikoje
- Puikūs lyderystės gebėjimai, strateginis mąstymas, stipri orientacija į rezultatą, veiklos planavimo ir derybiniai įgūdžiai, pastabumas, kontrolės įgūdžiai
- Procesų efektyvinimo patirtis
- Projektų organizavimo patirtis
- Patirtis dirbant S4H programa būtų laikoma privalumu
- Sklandi lietuvių kalba, puikios anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu)
Įmonė siūlo:
- Galimybę prisidėti prie strategiškai svarbios Lietuvai įmonės veiklos
- Nemokamas keliones traukiniais visoje Lietuvoje
- Vidinės karjeros ir tobulėjimo galimybes
- Papildomą sveikatos draudimą
- Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų
- Papildomas apmokamas laisvas dienas
- Lankstumą ir hibridinio darbo galimybę
Kontaktai
Kontaktinis asmuo:
Kristina Mėlynytė
Telefonas:
El. paštas:
Adresas:
Mėnulio st. 7
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Susijusios darbo sritys:
Jums taip pat gali būti įdomu