
UAB "Personalo valdymo inovacijos"
Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas (-ė)
3.000 - 3.500 €
Neatskaičius mokesčių
448 Peržiūros
Darbo pobūdis:
- Klientų aptarnavimo skyriaus darbo organizavimas, pavaldžios komandos darbo kokybės, darbo kultūros ir motyvacijos užtikrinimas;
- Klientų aptarnavimo standartų ir procedūrų diegimas, atnaujinimas, dokumentacijos rengimas, vykdymo kontrolė;
- Gerų santykių su svarbiais klientais palaikymas;
- Subkontraktorių, teikiančių paslaugas Lietuvos ir užsienio klientams, darbo organizavimas ir priežiūra.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas, pageidautina – inžinerinis arba IT srityje;
- Panašaus darbo patirtis;
- Kasos aparatų, mokėjimo terminalų ir pan. įrangos administravimo ar priežiūros patirtis – privalumas;
- Vadovavimo įgūdžiai, organizuotumas, gebėjimas sudėlioti prioritetus;
- Labai geros rusų ir anglų kalbų žinios (žodžiu ir raštu).
Įmonė siūlo:
- Konkurencingą darbo užmokestį, priklausantį nuo kandidato patirties ir lūkesčių;
- Asmeninio tobulėjimo ir karjeros galimybes.
Siūlomas atlyginimas:
3.000 - 3.500 € per mėn. (prieš mokesčius)
Darbo užmokestis yra derybų klausimas ir bus aptariamas pokalbio metu.
Kontaktai
Kontaktinis asmuo:
Lina Čirvinskaitė
El. paštas:
su nuoroda "Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas (-ė)"
Tinklalapio adresas:
Susijusios darbo sritys:
UAB "Personalo valdymo inovacijos"
Jums taip pat gali būti įdomu