Klientų patirties specialistas (-ė)

Telia Lietuva Kaunas Šiauliai
Dalintis
3.358
Įsiminti skelbimąSiųsti CV

„Telia Lietuva“ – visa ko tinklas, siūlantis telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas iš vienų rankų, siekiant kurti vertę klientams ir suteikti geresnę patirtį žmonėms, verslui ir visuomenei. Esame Švedijoje įsikūrusios „Telia Company“ šeimos dalis, kurios kultūra, orientacija į darbuotoją bei inovacijas lėmė aplinkinių įvertinimą „Telia Lietuva“ pripažįstant geidžiamiausiu 2017 m. Lietuvos darbdaviu. Grupės tikslas – būti integruotų technologinių sprendimų lydere Šiaurės ir Baltijos šalių regione.

Visi įmonės darbo pasiūlymai (21)

Darbo sritis:

IT, telekomunikacijos, Klientų aptarnavimas, paslaugos, Mokslas, mokymai, konsultacijos


  • Klientų patirties ir kokybės užtikrinimo komandai reikalingas pastiprinimas! Esu Ilona Rusakevič – šios komandos vadovė. Didžiuojuosi savo komanda ir jos nariais, kurių kiekvienas yra ypatingas ir didžiai prisideda prie mūsų klientų geresnio ir patogesnio aptarnavimo.

    Tavo naujas iššūkis?

    Prisidėti prie organizacijos klientų patirties ir išskirtinio aptarnavimo strategijos kūrimo bei įgyvendinimo. Analizuoti klientų grįžtamąjį ryšį, identifikuoti nepasitenkinimo priežastis ir inicijuoti gerinimo veiksmus kanaluose (salonai, skambučių centras, inžinieriai). Gilintis į organizacijos procesus, sutarimus bei procedūras ir inicijuoti pokyčius siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Bendradarbiauti su kanalų komandų vadovais siekiant kokybiško klientų aptarnavimo, probleminių klientų atvejų sprendimo;
    Busi nuolat įtraukiamas į įmonės pokyčius, kurie turi įtakos klientų patirčiai. Dirbsi su klientų aptarnavimo kokybės įrankiais: NPS analitika, pokalbių perklausos, standarto vykdymas; pateikti įžvalgas. Rengsi apžvalgas, ataskaitas ir pristatysi jas skirtingų lygių vadovams.

    Koks esi tu?

    Moki savarankiškai dėlioti savo darbo tikslus bei prioritetus, atitinkančius įmonės kryptį ir tikslus. Turi patirties dirbant su skirtingų lygių organizacijos kolegomis. Scena ir viešas kalbėjimas tavęs negąsdina. Imiesi iniciatyvos, išsakai savo nuomonę ir girdi kitus. Moki dirbti individualiai ir komandoje.
    Lengvai prisitaikai prie kintančių sąlygų ir prioritetų bei priimi pokyčius pozityviai. Esi orientuotas į klientą ir jo poreikius. Turi puikius analitinius, komunikacijos ir sprendimų priėmimo gebėjimus. Žinai, kas yra klientų patirties, kaip ji kuriama.


    Tavo asmenybė?
    • Komandos žaidėjas
    • Orientuotas į klientą
    • Veržlus ir ambicingas
    • Patinka dirbti su duomenimis
    • Noriai bendradarbiauji, esi atviras ir mėgsti pokyčius

    Tavo patirtis?
    • Ryšių su klientais valdymas
    • Komunikacija su klientais
    • Vadovavimas komandai
    • Darbas su klientų grįžtamojo ryšio analitika
    • Projektų, iniciatyvų valdymas
    • Išmanyti ir prisidėti prie kanalų prioritetinių tikslų ir KPI vykdymo.

    Mes tikime, kad žmonės geriausiai atsiskleidžia į tikslus orientuotoje bei vertybėmis pagrįstoje kultūroje – sveikas(-a) atvykęs(-usi) į „Telia“- tavo naujų didelių galimybių namus. Prisijungęs(-usi) prie mūsų, tu būsi svarbi įdomios kelionės dalis „Telia“ tampant naujos kartos telekomunikacijų kompanija. Pažadame tau, kad šioje kelionėje padėsime augti tiek profesiškai, tiek kaip asmenybei. Mes tikime asmenine lyderyste, todėl pats(-i) būsi atsakingas(-a) už savirealizaciją bei puikiausių rezultatų pasiekimą. IT ir telekomunikacijos nėra tik mūsų verslas – tai, tuo pačiu, ir mūsų didžiausia aistra, tad prisijungęs(-usi) prie talentingų žmonių komandos prisidėsi ne tik prie efektyvesnio verslo, bet ir geresnio gyvenimo sprendimų kūrimo.

    Dirbdamas šioje pozicijoje gausi bazinį atlygį, kuris prasideda nuo 1480 Eur (neatskaičius mokesčių). ) ir metinius priedus, kurių dydis priklauso nuo pasiektų tavo ir kompanijos rezultatų.

    Taip pat kiekvienam darbuotojui parengtas papildomų naudų krepšelis į kurį įeina:
    • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;
    • Įvairios nuolaidos Telia paslaugoms ir prekėms, taip pat ir išskirtiniai partnerių pasiūlymai;
    • Papildomos atostogų dienos;
    • Lanksčios darbo sąlygos;
    • Asmeninis ir profesinis augimas, dalyvaujant vidinėse mokymų programose;
    • Kūrybiška ir jauki darbo aplinka;
    • 19000 nuostabių kolegų iš Skandinavų ir Baltijos šalių.

    Sudomino? Jeigu nori tapti mano komandos nariu, atsiųsk savo gyvenimo aprašymą!

    Drąsiai kreipkis!
Skelbimas paskelbtas:2019.09.17
Skelbimas galioja iki:2019.10.17
Kontaktinis asmuo:Justina Marmaitė
Telefonas:+370 69829480
El. paštas: su nuoroda "Klientų patirties specialistas (-ė)"
30sek
Siųskite CV el. paštu:
Prisekite turimą CV (.pdf, .doc, .odt formatu)
Jūsų CV dėkmingai išsiųstas darbdaviui.
Norite sužinoti ar darbdavys perskaitė Jūsų CV?
Aktyvuokite nuorodą, kurią išsiuntėme el. paštu .
Siųskite CV, esantį cv.lt portale:
Pamiršote slaptažodį?
El. paštu išsiuntėme prisijungimo instrukciją. Atlikę veiksmus, prisijunkite.

Padėkite draugams rasti geresnį darbą. Pasidalinkite šiuo skelbimu:

Jums gali būti įdomu: 12
PC "Norfa" ieško darbuotojų Tauragėje Nuo 555 € iki 1.450 €UAB Norfos mažmena
Ieškomi valytojai UAB „Teva Baltics“ 700 €Dussmann Service, UAB
Full-Stack PHP Developer Nuo 3.000 € iki 4.132 €Indigroup klientas
Pardavimų vadybininkas (prabangos prekės) Nuo 800 € iki 2.300 €Ankoras
Komunikacijos specialistas (-ė) Nuo 810 € iki 900 €Vilniaus universitetas
IT produkto vadovas 1.200 €įmonė neskelbia pavadinimo
Jūsų atsiliepimai
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau