Service Desk Team Lead

Alna Software, UAB Vilnius
Dalintis
324
Įsiminti skelbimąSiųsti CV

Alna Software with its team of more than 100 experienced professionals provides professional solutions.
Information systems that help to hear sign language? Yes. Technology consulting which consults itself? Sure. We’re in complete control of solutions we provide, and we are always a step ahead.
Alna Software believes that the combination of collaborative power and limitless individual potential is the key to success.

Visi įmonės darbo pasiūlymai (6)

Paskutinio mėnesio (2020-1) vidutinis darbo užmokestis: 2670.63 EUR

Vidutinis darbo užmokestis palyginti su tą pačią ekonominę veiklą vykdančiomis įmonėmis: +81.97%

Darbo užmokeščio grafikas

Area of competence:

Customer services, IT, telecommunication

Task information:

You will be responsible for leading the CUSTOMER SUCCESS team of 7 people.

Requirements:

  • Fluent English skills (Spoken and written).
  • Love for the people and team.
  • Experience in Service desk for more than 2 years.
  • You have to know what is SLA (Service level agreement), DSR (Daily service review) and what kind of reports are in general at the service desk.
  • Know how to explain to the customer what is the problem and how the statistics look like in reality.
  • You have to know how to explain to the team, what is the most productive time in the service desk and get them concentrated at the important moments.
  • You have to know how to pick up calls, reach the target is one of the most important things. SD is respecting those who take action to reach the targets.
  • Eager to learn and grow!

Company offers:

  • Health insurance
  • Free sports activities (Wakeboarding, Snowboarding, Yoga, Exercises).
  • Experience in a friendly team environment.
  • Possibility to grow your talent through everyday learning,
  • extensive training, and other development opportunities.
  • Working hours - 8 hours, 5 working days, various shifts (Night shifts)
Salary offered:from 1.290 €/month (gross)
Announced:2020.03.26
Valid till:2020.04.24
Contact person:Roberta
Phone:+37065646061
E-mail: with subject "SERVICE DESK TEAM LEAD"
30sek
Siųskite CV el. paštu:
Prisekite turimą CV (.pdf, .doc, .odt formatu)
Jūsų CV dėkmingai išsiųstas darbdaviui.
Norite sužinoti ar darbdavys perskaitė Jūsų CV?
Aktyvuokite nuorodą, kurią išsiuntėme el. paštu .
Siųskite CV, esantį cv.lt portale:
Pamiršote slaptažodį?
El. paštu išsiuntėme prisijungimo instrukciją. Atlikę veiksmus, prisijunkite.

Padėkite draugams rasti geresnį darbą. Pasidalinkite šiuo skelbimu:

Jums gali būti įdomu: 12
Informacinių technologijų skyriaus IT sistemų administratorius Nuo 1.559 € iki 2.079 €VĮ Ignalinos atominė elektrinė
Inžinierių aptarnavimo komandos vadovas (-ė) Klaipėdoje Telia Lietuva
PRODUKTŲ GRUPĖS VADYBININKAS (-Ė) (PRAMOGŲ VERSLE) Nuo 1.942 €People Link
Socialinių išmokų skyriaus Išmokų kontrolės poskyrio vyriausiasis (-ioji) specialistas (-ė) 1.408 €Vilniaus miesto savivaldybės administracija
POS TERMINALŲ PROGRAMUOTOJAS (-A) (embedded systems) Nuo 2.500 € iki 4.000 €UAB "Personalo valdymo inovacijos"
PHP developer Nuo 2.475 € iki 4.960 €Alliance for Recruitment
11.863Plačiau
Jūsų atsiliepimai
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau