Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu Šiauliuose

Telia Lietuva Šiauliai Radviliškis
Dalintis
775
Įsiminti skelbimąSiųsti CV

„Telia Lietuva“ – visa ko tinklas, siūlantis telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas iš vienų rankų, siekiant kurti vertę klientams ir suteikti geresnę patirtį žmonėms, verslui ir visuomenei. Esame Švedijoje įsikūrusios „Telia Company“ šeimos dalis, kurios kultūra, orientacija į darbuotoją bei inovacijas lėmė aplinkinių įvertinimą „Telia Lietuva“ pripažįstant geidžiamiausiu 2017 m. Lietuvos darbdaviu. Grupės tikslas – būti integruotų technologinių sprendimų lydere Šiaurės ir Baltijos šalių regione.

Visi įmonės darbo pasiūlymai (11)

Darbuotojo veiklos sritis:

IT, telekomunikacijos, technologijos, Pardavimas, konsultavimas

Kaip tik dabar turime laisvų vietų Telia klientų aptarnavimo komandose ir ieškome žmonių, kurie sustiprintų jas savo talentu. Mes - Auksė, Inesa ir Milda esame aptarnavimo komandų vadovės, vadovaujančios puikioms klientų aptarnavimo komandoms. Tai ypatinga galimybė tinkamiems kandidatams. Sudominau ir nori sužinoti daugiau?

Tavo naujas iššūkis?
Po mėnesio pradinių mokymų - tau patikėsime atsakingą darbą – pasirūpinti klientais, išspręsti jiems kilusias problemas, bei išsiaiškinus jų poreikius, patarti jiems bei padėti jiems pasirinkti tinkamus produktus ir paslaugas. Darbas smagus ir su daug atsakomybės. Nors bendraujant su klientais daug laiko teks dirbti savarankiškai, komanda ir vadovai tau daug padės. Vadovai čia yra žinomi kaip puoselėjantys talentus ir padedantys žmonėms augti. Esi pasiruošęs žengti kitą savo karjeros žingsnį? Tuomet, kviečiame pas mus.
Dirbsi moderniame biure, kuris įsikūręs pačiame miesto centre. Iš viso čia dirba 700 žmonių – atsiveria plačios karjeros galimybės. Mes nuolat tobulėjame, todėl tavo galimybės augti pardavimų srityje – neribotos. Kartu su savo 15 žmonių komanda kursite sėkmę.

Koks esi tu?
Tavo asmenybė:
  • Esi orientuotas į sprendimus
  • Myli klientus
  • Esi entuziastingas
  • Esi komunikabilus ir moki įtikinti
  • Esi siekiantis sau išsikeltų tikslų
Tavo įgūdžiai:
  • Taisyklinga lietuvių kalba
  • Gebėjimo dirbti kompiuteriu įgūdžiai
Tavo privalumai:
  • Pardavimų patirtis
  • Anglų ir rusų kalbų mokėjimas
Susidomėjai?
Jei nori tapti mūsų komandos nariu, paskubėk atsiųsti savo gyvenimo aprašymą! Konfidencialumą garantuojame ir susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Jeigu kyla klausimų, užduok juos telefonu +370 618 46510 (Jovita)
Skelbimas paskelbtas:2018.12.06
Skelbimas galioja iki:2019.01.07
Kontaktinis asmuo:Jovita Kavaliūnaitė
Telefonas:+370 61846510
El. paštas: su nuoroda "Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu Šiauliuose"
30sek
Siųskite CV el. paštu:
Prisekite turimą CV (.pdf, .doc, .odt formatu)
Jūsų CV dėkmingai išsiųstas darbdaviui.
Norite sužinoti ar darbdavys perskaitė Jūsų CV?
Aktyvuokite nuorodą, kurią išsiuntėme el. paštu .
Siųskite CV, esantį cv.lt portale:
Pamiršote slaptažodį?
El. paštu išsiuntėme prisijungimo instrukciją. Atlikę veiksmus, prisijunkite.

Padėkite draugams rasti geresnį darbą. Pasidalinkite šiuo skelbimu:

Jums gali būti įdomu: 12
NT vadybininkas (-ė) Nuo 1.200 €UAB APUS TURTAS
Junior Account Manager Paulig
Prekių surinkėjas (-a)/Užsakymų komplektuotojas (-a) Vilniuje (darbui Savanorių pr. 247, Maxima Bazė) Barbora, UAB
Vyriausiojo analitiko (-ės) pareigas Organizacijos tarnybos Informacinių technologijų departamento Informacinių sistemų projektų valdymo skyriuje Lietuvos bankas VĮ
Darbuotojas (-a) sveriamų prekių skyriuje (mėsa, kulinarija) Panevėžyje UAB Norfos mažmena
Mid - Senior .NET Developer People Link
Jūsų atsiliepimai
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau