218
KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO SPECIALISTAS (-Ė) KLAIPĖDOJE (terminuota darbo sutartis)
218
Darbo pobūdis:
- visomis formomis gaunamų užsakymų ir prašymų priėmimas, registravimas, nagrinėjimas ir nukreipimas vykdymui reikiamose informacinėse sistemose;
- atsakymų rengimas bei dokumentų išdavimas elektroninėmis priemonėmis;
- įvykdytų prašymų bei užsakymų atsiskaitymo dokumentų formavimas, priskirtų išankstinių ar PVM sąskaitų faktūrų išrašymas ir išsiuntimas klientams;
- užsakomųjų registro duomenų rinkinių teikimas;
- klientų aptarnavimas remiantis įmonėje galiojančiais standartais ir tvarkomis.
Reikalavimai:
- aukštasis ar jam prilygintas išsilavinimas;
- patirtis klientų aptarnavimo srityje;
- stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę;
- gebėjimas greitai įsisavinti informaciją;
- atsakingumas, kruopštumas, pozityvumas, gebėjimas dirbti kolektyve;
- puikios lietuvių kalbos žinios;
- rusų ar anglų kalbos žinojimas būtų vertinamas kaip privalumas.
Įmonė siūlo:
- galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 1115 Eur su mokesčiais (1115 - 1394 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
Kontaktai
Papildoma informacija:
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.