Klientų aptarnavimo specialistas

UAB "Kavita" Mažeikiai
Dalintis
117
Įsiminti skelbimąSiųsti CV

Darbo sritis:

Klientų aptarnavimas, paslaugos

Darbo pobūdis:

darbas klientų aptarnavimo skyriuje: informacinių srautų ir skambučių valdymas; užsakymų surinkimas ir padalijimas skyriams; darbas su duomenų baze; informacijos suteikimas klientams.

Reikalavimai:

  • Reikalavimai: Puikūs planavimo ir organizavimo įgūdžiai; Iniciatyvumas, lankstumas, malonus bendravimas su klientais ir kolegomis, orientacija į rezultatą, analitinis mąstymas. Privalumai: - rusų ir anglų kalbų mokėjimas; - darbo patirtis klientų aptarnavimo / pardavimų srityje; - geri darbo kompiuteriu įgūdžiai; - darbo patirtis su buhalterinės apskaitos programomis.
  • raštvedybos žinios
  • darbo kompiuteriu įgūdžiai
  • Išsilavinimas - Aukštasis universitetinis
  • Darbo patirtis nuo 1 metų
  • Kalbos - Anglų kalba, Rusų kalba
Siūlomas atlyginimas:700 € per mėn. (prieš mokesčius, bruto)
Skelbimas paskelbtas:2020.05.22
Skelbimas galioja iki:2020.06.05

Padėkite draugams rasti geresnį darbą. Pasidalinkite šiuo skelbimu:

Jums gali būti įdomu: 12
Soliariumų administratorius/ė 600 €SunKiss
Viešbučio vadovas (-ė) 4.200 €Indigroup klientas
Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) 2.000 €UAB "Personalo valdymo sistemos"
Pardavimų vadybininkas (didmeninė prekyba maisto produktais) Nuo 1.200 € iki 1.500 €HR Guide klientas
Projektų vadybininkas -ė (personalo ir projektų valdymo sritis) Nuo 1.000 € iki 2.000 €UAB Inlinen
VALYTOJA 758 €UAB "AMAZIS"
Susijusios darbo sritys:
Jūsų atsiliepimai
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau