Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
- Mokesčių priėmimas, apskaita;
- Aktyvus įmonės paslaugų pardavimas esamiems ir naujiems klientams, sutarčių sudarymas;
- Bendravimas su klientais, informacijos teikimas;
- Darbas pagal slenkantį darbo grafiką prekybos centre „Akropolis“ jų nustatytomis darbo valandomis.
Ko tikimės iš jūsų:
- Aukštojo išsilavinimo;
- Panašaus darbo patirties (privalumas);
- Gebėjimo sklandžiai dirbti kompiuteriu ir kasos aparatu;
- Paslaugų pardavimo patirties;
- Gebėjimo komunikuoti rusų kalba (privalumas);
- Pozityvaus mąstymo ir kantrybės dirbant įtemptomis darbo sąlygomis;
- Punktualumo, greitos adaptacijos ir domėjimosi informacinėmis technologijomis.
Jūsų laukia:
- Intensyvūs ir dinamiški mokymai prieš darbą (mokymų metu įdarbiname);
- Neįkainojama pardavimų ir klientų aptarnavimo patirtis didelėje įmonėje;
- Jaunas ir draugiškas kolektyvas;
- Įmonės šventės, mokymai, vidiniai pardavimų konkursai su vertingais prizais;
- Visos darbui reikalingos priemonės ir kasdieninis vadovo palaikymas mokantis bei dirbant;
- Darbuotojo Lojalumo programa.
Siūlomas atlyginimas: 1.030 - 2.200 € per mėn. (prieš mokesčius)
(pastovioji dalis + priedai už pardavimus).
Kontaktai
Kontaktinis asmuo:
Dalia Liolytė
Telefonas:
El. paštas:
su nuoroda "Klientų aptarnavimo vadybininkas Šiauliai"
Tinklalapio adresas:
Adresas:
Dvaro g. 64, Šiauliai
Papildoma informacija:
Mes užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą. Tik gavę Jūsų sutikimą CV perduosime Klientui. UAB ,,Personalo valdymo sistemos“ yra įregistruota asmens duomenų valdytoju valstybės registre.