svg
105
svgĮsiminti

MARKETINGO KOORDINATORIUS (-Ė) BALTIJOS ŠALIMS

svg
105

Darbo pobūdis:

  • Palaikyti ir didinti „Gardena“ bei „McCulloch“ prekių ženklų žinomumą bei pardavimus Baltijos šalyse. Organizuoti prekės ženklų žinomumo, gaminių palaikymo bei pardavimų skatinimo veiksmus, įgyvendinant internetinio bei tradicinio marketingo rinkodarą orientuotą į didmeninės, mažmeninės ir internetinės prekybos atstovus bei galutinius gaminių naudotojus:
  • Metinės marketingo strategijos kūrimas, kontrolė ir įgyvendinimas Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje veiksmų efektyvumo vertinimas;
  • Prekių ženklų žinomumo bei pardavimo skatinimo veiksmų koordinavimas, glaudus bendradarbiavimas su šalių pardavimų komandomis;
  • Regioninių marketingo projektų veiklos adaptavimas ir įgyvendinimas Baltijos rinkose;
  • Internetinės ir mažmeninės prekybos rinkodaros ir skatinamųjų akcijų aktyvavimo B2B, internetinėse svetainėse bei žiniasklaidos kanaluose užtikrinimas;
  • Marketingo biudžeto formavimas, jo sekimas bei įgyvendinimas;
  • Nuolatinė rinkos bei konkurentų veiklos analizė bei rekomendacijų prekybos veiklos tobulinimui pateikimas bei įgyvendinimas;
  • POS medžiagos ir prekybinės įrangos parinkimas, adaptavimas bei gamybos procesų koordinavimas;
  • Gardena“, „McCulloch“ prekių ženklų tinklapių priežiūra, turinio vertimas bei publikavimas, akcijų atnaujinimas, PR naujienų viešinimas;
  • Bendradarbiavimas su viešųjų ryšių agentūromis;
  • Parduotuvių, parodų bei kitų renginių ekspozicijų planavimas bei aktyvus dalyvavimas jose.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas (pageidautina rinkodaros, verslo administravimo srityje);
  • Mažiausiai 2 metų darbo patirtis rinkodaros skyriuje (tarptautinėje organizacijoje būtų privalumas);
  • Labai geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
  • Puikus kompiuterinis raštingumas MS Office ( „Excel“, „Power Point“, „Word“);
  • Darbo su internetinėmis svetainėmis patirtis – didelis privalumas;
  • PR ir SMM žinių pagrindai;
  • Motyvacija, iniciatyvumas, komunikabilumas, sklandus minčių dėstymas, atsakingumas, orientacija į tikslą, gebėjimas dirbti savarankiškai;
  • Komandos žaidėjas/-a su išvystytais socialiniais įgūdžiais;
  • Laiko planavimo, prioritetų nustatymo įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų, kūrybišką, dinamišką, atsakingą darbą tarptautinėje, lyderiaujančioje kompanijoje;
  • Gerą darbo atmosferą ir draugišką, jaunatvišką bei intelektualų kolektyvą̨;
  • Vadovo ir kolektyvo palaikymą įgyvendinant idėjas bei iniciatyvas;
  • Profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybes;
  • 2 metų terminuotą darbo sutartį;
  • Visas darbui reikalingas priemones, atlyginimą nuo 1700 (bruto) bei motyvacinius priedus priklausančius nuo darbo rezultatų.

Kontaktai

Kontaktinis asmuo:

Rasa G.

Telefonas:

El. paštas:

 su nuoroda "MARKETINGO KOORDINATORIUS (-Ė) BALTIJOS ŠALIMS"