Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Live Chat Support Agent) | Nuotolinis darbas
91
958 - 1406.25 €
"Į rankas"
Darbo aprašymas:
- klientų konsultavimas raštu per live chat ir el. paštą;
- greitas reagavimas į užklausas ir pagalba sprendžiant problemas;
- darbas naudojant paruoštus atsakymų šablonus, valdant kelias žinutes vienu metu;
- bendradarbiavimas su komandos vadovu ir palaikančia, jaunatviška komanda;
- galimybė mokytis, augti ir prisidėti prie globalios žaidimų platformos.
REGISTRUOKIS arba SKAMBINK mums telefonu +370638 66179!
********
>> Rekomenduok draugą įsidarbinti – gauk 50 Eur!
Dažnai sulaukiame klausimo - ar įdarbinimas kainuoja? Mūsų paslaugos darbuotojams yra nemokamos.
Reikalavimai:
- gerų anglų kalbos žinių;
- kompiuterinio raštingumo ir greito darbo kompiuteriu;
- gebėjimo greitai reaguoti ir priimti sprendimus;
- pozityvaus tono, empatijos ir kantrybės bendraujant su klientais;
- atsakingo ir savarankiško požiūrio į darbą;
Mums būtų didelis privalumas, jei:
- turi patirties klientų aptarnavime.
Įmonė siūlo:
Tarptautinė e-komercijos įmonė, veikianti žaidimų industrijoje, ieško Live Chat Support specialistų terminuotam 3 mėnesių projektui.
Siūlome:
- darbą tarptautinėje ir sparčiai augančioje įmonėje žaidimų industrijoje;
- pilnai nuotolinį darbą;
- apmokamus 5 dienų mokymus ir nuolatinį palaikymą iš komandos vadovo;
- dinamišką darbo tempą, aiškiai apibrėžtas užduotis ir draugišką komandą;
- galimybe pasirinkti darbo pamainas: rytinė (08:00–16:00), popietinė (16:00–00:00), naktinė (00:00–08:00).
Miestas:
Vilnius
Nuotolinis darbas:
Ne
Laikas:
Visa darbo diena
Galioja iki:
2025.12.05
Kandidatuokite į skelbimą
add title
Persiųsti