Adminstratorė(-ius) - klientų vadybininkė(-as)
Darbo pobūdis:
- Klientų aptarnavimas, užsakymų priėmimas, klientų konsultavimas, laidotuvių plano ir scenarijaus sudarymas.
- Įmonės ofiso tvarkos priežiūra, prekių užsakymas. Darbų koordinavimas.
Reikalavimai:
Lietuvių - rusų kalbos, sugebėjimas bendrauti su žmonėmis, empatija klientams. B vairavimo kategorija būtina.
Privalumai:
Anglų, lenkų kalbos, konfliktų valdymo technika, psichologinis atsparumas, gebėjimas prisiderinti prie situacijos. Pardavimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
Geras sąlygas, įdomų darbą augančioje įmonėje, tikrai draugiškame kolektyve.
Nuotolinis darbas:
Ne
Trukmė:
Pilnas etatas
Skelbimas galioja iki:
2024-05-23
Kontaktai
Kontaktinis asmuo:
Romas, direktoriaus pavaduotojas
Telefonas:
El. paštas:
su nuoroda "Dėl administratorės darbo"
Tinklalapio adresas:
Adresas:
Sietyno g. 14
Siųsdami CV atsiųskite ir motyvacinį laišką.
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.