
Robolabs, UAB
Klientų aptarnavimo ir sistemos mokymų specialistas
1.900 - 2.500 €
Neatskaičius mokesčių
421 Peržiūra
Darbo pobūdis:
RoboLabs – sparčiai auganti ir kviečianti prie savo profesionalų komandos prisijungti pastiprinimą – Klientų aptarnavimo ir sistemos mokymų specialistą/ę.
Reikalavimai:
- Turi patirties klientų aptarnavimo srityje;
- Didelis privalumas jei turi patirties su Lietuvos finansinės atskaitomybės standartu bei jo išmanymu (tiktų ir tarptautinės apskaitos žinios);
- Puikiai moki anglų kalbą (jos prireiks kasdieniniam bendravimui su klientais bei kolegomis);
- Gebi bei mėgsti komunikuoti su klientais, bendradarbiauti su kolegomis, sprendžiant kasdienes situacijas bei iškylančias darbines problemas;
- Esi atsakinga, kruopšti asmenybė, pasižyminti savarankiškumu bei iniciatyvumu;
- Moki puikiai sisteminti informaciją;
- Esi orientuotas (-a) į rezultatą ir tikslų siekimą;
- Turi puikius įgūdžius dirbant su kompiuteriu;
- Nebijai iššūkių ir pažangiausių technologijų;
- Turi patirties vesti mokymus;
- Puikūs raštingumo bei etiketo įgūdžiai;
Įmonė siūlo:
- Darbą moderniuose, gyvūnams draugiškuose biuruose Vilniuje, Kaune arba Klaipėdoje su galimybe dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu;
- Visas profesinio tobulėjimo galimybes;
- Nuo kompetencijų priklausantį atlyginimą bei priedus (1900-2500 Bruto)
- Vidinių ir išorinių mokymų sistemą;
- Karjeros galimybes;
- Papildyti šaunios ir greitai augančios komandos gretas.
Kontaktai
Kontaktinis asmuo:
Indrė Jokšaitė
El. paštas:
su nuoroda "Klientų aptarnavimo ir sistemos mokymų specialistas"
Susijusios darbo sritys:
Jums taip pat gali būti įdomu