Techninės pagalbos specialistas (-ė) klientų aptarnavimo komandoje

Telia Lietuva Kaunas
Dalintis
1.513
Įsiminti skelbimąSiųsti CV

„Telia Lietuva“ – visa ko tinklas, siūlantis telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas iš vienų rankų, siekiant kurti vertę klientams ir suteikti geresnę patirtį žmonėms, verslui ir visuomenei. Esame Švedijoje įsikūrusios „Telia Company“ šeimos dalis, kurios kultūra, orientacija į darbuotoją bei inovacijas lėmė aplinkinių įvertinimą „Telia Lietuva“ pripažįstant geidžiamiausiu 2017 m. Lietuvos darbdaviu. Grupės tikslas – būti integruotų technologinių sprendimų lydere Šiaurės ir Baltijos šalių regione.

Visi įmonės darbo pasiūlymai (28)

Darbo sritis:

IT, telekomunikacijos, Klientų aptarnavimas, paslaugos, Pardavimas-konsultavimas

Kaip tik dabar turime laisvą vietą Telia klientų aptarnavimo komandoje ir ieškome žmogaus, kuris sustiprintų ją savo talentu. Esu Valdas Matula, vadovaujantis puikiai gedimų šalinimo ir klientų aptarnavimo komandai. Tai ypatinga galimybė tinkamam kandidatui. Sudominau ir nori sužinoti daugiau?

Tavo naujas iššūkis?

Tavo darbas – šalinti interneto, televizijos ir mobilių paslaugų sutrikimus nuotoliniu būdu, parduoti paslaugas ir IT įrangą, patarti klientams bei konsultuoti juos apie produktus ir paslaugas. Darbas smagus ir su daug atsakomybės. Nors bendraujant su klientais daug laiko teks dirbti savarankiškai, komanda ir vadovai tau daug padės. Vadovai čia yra žinomi kaip puoselėjantys talentus ir padedantys žmonėms augti. Esi pasiruošęs žengti kitą savo karjeros žingsnį? Tuomet, kviečiame pas mus.
Mes nuolat tobulėjame, todėl tavo galimybės augti bei įgyvendinti savo svajones – neribotos. Kartu su savo 12 žmonių komanda kursime sėkmę.

Koks esi tu?

Būsi mūsų atstovas, taigi, svarbu, kad būtum paslaugus. Turėtum patirties klientų aptarnavimo ar pardavimų srityje. Žinoma, domiesi telekomunikacijomis, informacinėmis technologijomis, žinai kas yra modemas, maršrutizatorius, IP adresas. Svarbu, kad gali save tinkamai išreikšti lietuvių ir anglų kalbomis tiek raštu, tiek žodžiu.

Tavo asmenybė:

  • Esi orientuotas į sprendimus
  • Myli klientus
  • Esi entuziastingas
  • Esi laisvai bendraujantis su žmonėmis bei greitai įsisavinantis informaciją

Tavo įgūdžiai:
  • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius
  • Turi klientų aptarnavimo ar pardavimų patirties
  • Lietuvių ir anglų kalbų įgūdžiai

Ką gausi prisijungęs prie Telia?

Mes tikime, kad žmonės geriausiai atsiskleidžia į tikslus orientuotoje bei vertybėmis pagrįstoje kultūroje – sveikas(-a) atvykęs(-usi) į „Telia“ - tavo naujų didelių galimybių namus. Prisijungęs(-usi) prie mūsų, tu būsi svarbi įdomios kelionės dalis „Telia“ tampant naujos kartos telekomunikacijų kompanija. Pažadame tau, kad šioje kelionėje padėsime augti tiek profesiškai, tiek kaip asmenybei. Mes tikime asmenine lyderyste, todėl pats(-i) būsi atsakingas(-a) už savirealizaciją bei puikiausių rezultatų pasiekimą. IT ir telekomunikacijos nėra tik mūsų verslas – tai, tuo pačiu, ir mūsų didžiausia aistra, tad prisijungęs(-usi) prie talentingų žmonių komandos prisidėsi ne tik prie efektyvesnio verslo, bet ir geresnio gyvenimo sprendimų kūrimo.

Dirbdamas šioje pozicijoje gausi bazinį atlygį, kuris prasideda nuo 657-993 Eur (neatskaičius mokesčių). Taip pat šioje pozicijoje dirbantys kolegos gauna mėnesinius priedus, kurių vidurkis yra 450 Eur (neatskaičius mokesčių), o dydis - neribojamas, priklausantis nuo turimų kompetencijų ir pasiektų rezultatų. Taip pat kiekvienam darbuotojui "Telia" turi parengusi papildomų naudų krepšelį į kurį įeina:
  • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;
  • Įvairios nuolaidos Telia paslaugoms ir prekėms, taip pat ir išskirtiniai partnerių pasiūlymai;
  • Papildomos atostogų dienos;
  • Lanksčios darbo sąlygos;
  • Asmeninis ir profesinis augimas, dalyvaujant vidinėse mokymų programose;
  • Kūrybiška ir jauki darbo aplinka;
  • 19000 nuostabių kolegų iš Skandinavų ir Baltijos šalių.

Susidomėjai?

Jei esi pasiruošęs su mumis leistis į galimybių ir atradimų kupiną kelionę, atsiųsk savo gyvenimo aprašymą!

Prisijunk prie Telia!

Skelbimas paskelbtas:2019.10.10
Skelbimas galioja iki:2019.11.09
Kontaktinis asmuo:Justina Marmaitė
Telefonas:+370 69829480
El. paštas: su nuoroda "Techninės pagalbos specialistas (-ė) klientų aptarnavimo komandoje"
30sek
Siųskite CV el. paštu:
Prisekite turimą CV (.pdf, .doc, .odt formatu)
Jūsų CV dėkmingai išsiųstas darbdaviui.
Norite sužinoti ar darbdavys perskaitė Jūsų CV?
Aktyvuokite nuorodą, kurią išsiuntėme el. paštu .
Siųskite CV, esantį cv.lt portale:
Pamiršote slaptažodį?
El. paštu išsiuntėme prisijungimo instrukciją. Atlikę veiksmus, prisijunkite.

Padėkite draugams rasti geresnį darbą. Pasidalinkite šiuo skelbimu:

Jums gali būti įdomu: 12
Gamybos vadovas (-ė) restorane 1.954 €UAB "Personalo valdymo inovacijos"
Programuotojas (-a) Informacinių technologijų departamente 1.481 €ADB "Gjensidige"
Programinės įrangos projektų vadovas (ė) 4.132 €UAB "Personalo valdymo inovacijos"
JAUNESNYSIS .NET PROGRAMUOTOJAS Nuo 1.000 € iki 1.300 €NRD Systems, UAB
Pardavimo projektų vadovas (-ė) (IT paslaugų pardavimai) 2.475 €UAB "Personalo valdymo inovacijos"
PARDAVĖJAS (-A) PANEVĖŽYJE MAXIMA LT, UAB
Jūsų atsiliepimai
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau