Skelbimo galiojimo laikas baigėsi. Žiūrėti kitus skelbimus IT, telekomunikacijų srityje.
Telia
Telia

Verslo įžvalgų analitikas (-ė)

2.300 - 2.800 €
Neatskaičius mokesčių
1 Peržiūra

 Skambučių centras – tai klientų aptarnavimo padalinys, nuotoliniais kanalais (skambučiai, chat, e-mail) aptarnaujantis daugiau nei 100 tūkstančių užklausų per mėnesį, todėl kokybė ir efektyvumas kasdieninėje veikloje ypač svarbūs.  Aš esu Nerijus Šeputis, skambučių centro vadovas ir šiuo metu ieškau naujo komandos nario, kuris bus atsakingas už įeinančių klientų kreipinių duomenų analizę, įžvalgų teikimą, bendradarbiavimą su analitikų komanda, padalinio ataskaitų kūrimą, priežiūrą bei pokyčių iniciavimą siekiant geriausios klientų patirties.  

Tavo naujas iššūkis?

Tapti skambučių centro analitikos ir įžvalgų partneriu, padedančiu užtikrinti geriausią klientų patirtį su Telia. Būdamas (-a) šioje rolėje:

  • analizuosi skambučių centro efektyvumo rodiklius ir bendradarbiaudamas su padalinio vadovais ieškosi būdų kaip efektyvinti ir optimizuoti esamus procesus;
  • veiksi kaip tarpininkas tarp skambučių centro vadovų ir analitikų komandos inicijuojant naujų ataskaitų poreikį bei atliekant esamų ataskaitų atnaujinimo darbus tam, kad jos geriausiai atitiktų padalinio poreikius;
  • ataskaitų bei Interaction Analytics įrankio pagalba identifikuosi klientų kreipimosi priežastis, ieškosi naujų galimybių skambučių srauto mažinimui;  
  • kelsi ir tikrinsi hipotezes pasitelkiant įvairias ataskaitas ir duomenis siekiant suprasti pardavimų potencialą, klientų patirtį dėl įvairių įmonės iniciatyvų ir kitų veiksnių ir pan.
  • stebėsi telekomunikacijos industrijos naujienas / analizuosi mokslinę literatūrą ieškant gerųjų skambučių centrų praktikų, dirbtinio intelekto panaudojimo galimybių ir pan.

Koks esi tu?

Esi komandos žaidėjas, kuriam patinka bendrauti, moki argumentuoti savo nuomonę ir tuo pačiu išklausyti ir girdėti kitus. Imiesi iniciatyvos spręsdamas iškylančias problemas, savarankiškai pasitelki įrankius, priemones ir kolegų pagalbą ieškant geriausio sprendimo. Esi organizuotas, nuoseklus ir atkaklus kurdamas bei įgyvendindamas tvarų pokytį.

Tavo patirtis ir žinios:

  • Gebėjimas sisteminti, apdoroti bei analizuoti didelius duomenų srautus;
  • Kritinis mąstymas, iniciatyvumas, kūrybiškumas sprendžiant problemas, įžvalgumas;
  • Bendrauji lengvai ir drąsiai, moki argumentuoti;
  • Esi orientuotas į sprendimus ir rezultatą;
  • Turi gebėjimų / patirties klientų aptarnavimo srityje;
  • Domiesi IT ir telekomunikacijų naujovėmis;
  • Puikūs MS Excel / PowerPoint įgūdžiai;
  • Puikios anglų kalbos žinios;
  • Turi aukštąjį išsilavinimą (telekomunikacijų, inžinerijos, IT ar pan.);
  • Turi vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);

Dirbdamas šioje pozicijoje gausi bazinį atlygį, kuris prasideda nuo 2300 - 2800 Eur. (neatskaičius mokesčių) ir metinius priedus, kurių dydis priklauso nuo pasiektų tavo ir kompanijos rezultatų.Taip pat kiekvienam darbuotojui "Telia" turi parengusi papildomų naudų krepšelį į kurį įeina:

  • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;
  • Įvairios nuolaidos Telia paslaugoms ir prekėms, taip pat ir išskirtiniai partnerių pasiūlymai;
  • Papildomos atostogų dienos;
  • Lanksčios darbo sąlygos;
  • Asmeninis ir profesinis augimas, dalyvaujant vidinėse mokymų programose;
  • Kūrybiška ir jauki darbo aplinka;
  • 19000 nuostabių kolegų iš Skandinavų ir Baltijos šalių.

Susidomėjai?

Nori tapti mano komandos nariu, nedelsk ir atsiųsk savo gyvenimo aprašymą! Turi klausimų - rašyk el. paštu: [email protected]

Laukiame tavo CV ir norime užtikrinti, kad tavo asmeniniai duomenys būtų saugomi saugiai, todėl maloniai prašome tavęs kreiptis per atrankos sistemą.

Welcome to Telia – Join us and make better happen!

Miestas:

Kaunas

Nuotolinis darbas:

Ne

Trukmė:

Pilnas etatas

Skelbimas galioja iki:

2024-04-18