Administravimo ir specialiųjų sričių sekretorius
Kviečiame prisijungti prie mūsų kolektyvo!
Administravimo ir specialiųjų sričių sekretoriaus pagrindinis tikslas – sklandžiai organizuoti dokumentų ruošimą, įforminimą, siuntimą ir apskaitą.
Darbo pobūdis:
Vadovaujantis raštvedybos taisyklėmis ruošti raštus, įsakymus, pranešimus, pažymas ir kitus dokumentus.
Dirbti su dokumentų valdymo sistema „Kontora“.
Užtikrinti dokumentų saugumą ir savalaikį perkėlimą į archyvą.
Užtikrinti dokumentų tvarkymą pagal dokumentacijos planą.
Užtikrinti archyvo dokumentų tvarkymą, pagal galiojančius teisės aktus.
Kontroliuoti, kad darbuotojai laiku vykdytų jiems skirtus pavedimus.
Priimti ir suteikti informaciją interesantams.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas
- ne mažesnė kaip 1 metų darbo patirtis panašioje srityje
- darbo kompiuteriu įgūdžiai
- pukios raštvedybos žinios
Informacija apie darbo vietą
- Terminuota darbo sutartis (2 metams)
- Darbo grafikas pirmadieniais-ketvirtadieniais 8:00-17:00, penktadieniais 8:00-15:45
- Darbas Centro seniūnijoje