Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu, Šiauliuose ir Radviliškyje (popietinė pamaina)

Telia Lietuva Šiauliai Radviliškis
Dalintis
623
Įsiminti skelbimąSiųsti CV

„Telia Lietuva“ – visa ko tinklas, siūlantis telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas iš vienų rankų, siekiant kurti vertę klientams ir suteikti geresnę patirtį žmonėms, verslui ir visuomenei. Esame Švedijoje įsikūrusios „Telia Company“ šeimos dalis, kurios kultūra, orientacija į darbuotoją bei inovacijas lėmė aplinkinių įvertinimą „Telia Lietuva“ pripažįstant geidžiamiausiu 2017 m. Lietuvos darbdaviu. Grupės tikslas – būti integruotų technologinių sprendimų lydere Šiaurės ir Baltijos šalių regione.

Visi įmonės darbo pasiūlymai (31)

Darbuotojo veiklos sritis:

IT, telekomunikacijos, technologijos, Pardavimas, konsultavimas

Kaip tik dabar turime laisvų vietų Telia klientų aptarnavimo komandose ir ieškome žmonių, kurie sustiprintų jas savo talentu. Mes - Auksė, Inesa, Milda ir Sonata esame aptarnavimo komandų vadovės, vadovaujančios puikioms klientų aptarnavimo komandoms. Tai ypatinga galimybė tinkamiems kandidatams. Sudominau ir nori sužinoti daugiau?

Tavo naujas iššūkis?
Po mėnesio pradinių mokymų, kurie vyks darbo dienomis nuo 16:00 iki 20:00 val. - tau patikėsime atsakingą darbą – pasirūpinti klientais, išspręsti jiems kilusias problemas, bei išsiaiškinus jų poreikius, patarti jiems bei padėti jiems pasirinkti tinkamus produktus ir paslaugas (popietinė pamaina). Darbas smagus ir su daug atsakomybės. Nors bendraujant su klientais daug laiko teks dirbti savarankiškai, komanda ir vadovai tau daug padės. Vadovai čia yra žinomi kaip puoselėjantys talentus ir padedantys žmonėms augti. Esi pasiruošęs žengti kitą savo karjeros žingsnį? Tuomet, kviečiame pas mus.
Dirbsi moderniame biure, kuris įsikūręs pačiame miesto centre. Iš viso čia dirba 700 žmonių – atsiveria plačios karjeros galimybės. Mes nuolat tobulėjame, todėl tavo galimybės augti pardavimų srityje – neribotos. Kartu su savo 15 žmonių komanda kursite sėkmę.

Koks esi tu?
Tavo asmenybė:
  • Esi orientuotas į sprendimus
  • Myli klientus
  • Esi entuziastingas
  • Esi komunikabilus ir moki įtikinti
  • Esi siekiantis sau išsikeltų tikslų
Tavo įgūdžiai:
  • Taisyklinga lietuvių kalba
  • Gebėjimo dirbti kompiuteriu įgūdžiai
Tavo privalumai:
  • Pardavimų patirtis
  • Anglų ir rusų kalbų mokėjimas
Susidomėjai?
Jei nori tapti mūsų komandos nariu, paskubėk atsiųsti savo gyvenimo aprašymą, nes mokymai prasideda spalio 1 dieną.
Prisijunk prie Telia!
Skelbimas paskelbtas:2018.09.05
Skelbimas galioja iki:2018.09.24
Kontaktinis asmuo:Jovita Kavaliūnaitė
Telefonas:+370 61846510
El. paštas: su nuoroda "Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu, Šiauliuose ir Radviliškyje (popietinė pamaina)"
30sek
Siųskite CV el. paštu:
Prisekite turimą CV (.pdf, .doc, .odt formatu)
Jūsų CV dėkmingai išsiųstas darbdaviui.
Norite sužinoti ar darbdavys perskaitė Jūsų CV?
Aktyvuokite nuorodą, kurią išsiuntėme el. paštu .
Siųskite CV, esantį cv.lt portale:
Pamiršote slaptažodį?
El. paštu išsiuntėme prisijungimo instrukciją. Atlikę veiksmus, prisijunkite.

Padėkite draugams rasti geresnį darbą. Pasidalinkite šiuo skelbimu:

Jums gali būti įdomu: 12
Pardavimų vadybininkas (-ė) UAB "Vilpros pramonė"
Tauragės inžinierių aptarnavimo komandos vadovas (-ė) Telia Lietuva
Prekių surinkėjas (-a)/Užsakymų komplektuotojas (-a) Vilniuje (darbui Savanorių pr. 247, Maxima Bazė) Barbora, UAB
Pardavimų vadybininkas (-ė) Nuo 500 € iki 1.500 €Solet Technics, UAB
klientų aptarnavimo specialistai Nuo 600 € iki 1.150 €Valdo verslas, UAB
Finansų konsultantas Šiaulių mieste ir regione Uždaroji akcinė gyvybės draudimo ir pensijų bendrovė „Aviva Lietuva"
Jūsų atsiliepimai
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau