Skelbimo galiojimo laikas baigėsi. Žiūrėti kitus skelbimus Klientų aptarnavimo, paslaugų srityje.
Telia
Telia

Vasaros darbas Panevėžyje - Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

1.040 - 1.200 €
Neatskaičius mokesčių
1 Peržiūra

Vasara jau ne už kalnų, o tu dar nežinai, kaip ją praleisi? Išnaudok šį laiką savosios karjeros startui su „Telia“ ir įgauk neįkainojamos patirties, kuri priartins tave prie tavo svajonių darbo! 

Šiuo metu studijuoji verslo vadybą, IT, psichologiją, ar komunikacijas, tačiau jauti, kad jau pats metas įgytas teorines žinias paversti praktika? Nori pradėti savo svajonių darbo paieškas, tačiau supranti, kad be patirties tai – kone neįmanoma? Pasinaudok „Telia“ siūloma vasaros darbo galimybe ir uždirbk ne tik pinigų, bet ir patirties. 

Ar esi pasiruošęs (-usi) pokyčiui? 

Šiauliuose, Panevėžyje ir Kaune įsikūrusiuose skambučių centruose darbuojasi daugiau nei 100 nuolat pozityviai nusiteikusių klientų aptarnavimo specialistų. Pasiruošk nustebti – per metus jie suvaldo virš milijono skambučių ir išsiunčia daugiau nei 9 mln. žinučių „Telia“ klientams! Klientų aptarnavimo telefonu komandai Šiauliuose vadovauja nuolat padėti pasirengę vadovai. Ar norėtum apie šią poziciją sužinoti daugiau?

  • Klientų aptarnavimo specialistų telefonu tikslas – padėti klientams, pasiūlyti efektyviausių sprendimų jų iššūkiams spręsti ir suteikti geriausią aptarnavimo patirtį, kuri „Telia“ itin svarbi;
  • Net 80 proc. vadovų darbą „Telia“ pradėjo būtent klientų aptarnavimo telefonu srityje. Visiškai nesvarbu, kiek tau metų, ar kokia sukaupta patirtis – naujiems įgūdžiams įgyti laikas yra tinkamas visada;
  • Kompetencijas auginti padeda „Telia“ mokymai, mentorystės ir šešėliavimo programos;
  • Darbuotojų laukia ne tik puiki komanda ir vertinga patirtis, bet ir motyvuojanti, rezultatais paremta papildomo atlygio sistema, neturinti lubų.

Gal tai tu?

  • Nuolat sieki užsibrėžtų tikslų ir nori pirmauti bei būti geriausias (-a);
  • Mėgsti bendrauti, spręsti kylančius iššūkius ir ištiesti pagalbos ranką;
  • Tiki, kad išmaniosios technologijos praturtina gyvenimą;
  • Esi pozityvus (-i) ir net į painiausias situacijas žvelgi su optimizmu.

Tavo patirtis ir įgūdžiai:

  • Turi vidurinį išsilavinimą;
  • Taisyklingai rašai ir kalbi lietuviškai;
  • Darbas kompiuteriu tau paprastas kaip 2X2;
  • Patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse bei užsienio kalbų (anglų k., rusų k.) mokėjimas – vertingas privalumas!

Kodėl verta jungtis prie „Telia“?

  • Bazinis atlygis 1040-1200 Eur (neatskaičius mokesčių) + mėnesiniai priedai už pardavimus ir kokybę, kurių vidurkis siekia 600 Eur (neatskaičius mokesčių), o dydis –  neribojamas, priklausantis nuo turimų kompetencijų ir pasiektų rezultatų;
  • Sėkmingai tapus pažangiu naujoku išmokamas 520 Eur priedas (neatskaičius mokesčių);
  • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;
  • Įvairios nuolaidos „Telia“ paslaugoms ir prekėms, išskirtiniai partnerių pasiūlymai;
  • Asmeninis ir profesinis augimas, dalyvaujant vidinėse mokymų programose.

Tad net jei dar nesi tikras (-a) dėl savo svajonių profesijos, būtent čia gali atrasti save, įgyti praktinių bei teorinių įgūdžių, užmegzti ryšių ir atrasti draugų. Įdarbink geriausias savo savybes ir prisijunk prie vienos didžiausių, profesionaliausių ir draugiškiausių komandų Lietuvoje!

Welcome to Telia - let’s make better happen!

Miestas:

Panevėžys

Nuotolinis darbas:

Ne

Trukmė:

Pilnas etatas

Skelbimas galioja iki:

2024-06-16

Jums taip pat gali būti įdomu