Back to all jobs
Alliance for Recruitment

Klientų patirties vadybininkė (-as)

44
2200 - 3000 €
Before taxes

Darbo aprašymas:

  • Palaikyti tiesioginį ryšį su verslo centro nuomininkais: greitai reaguoti į jų poreikius, spręsti iškilusius nesklandumus, teikti pagalbą, užtikrinti sklandžią kasdienę komunikaciją žodžiu ir raštu bei rūpintis bendrąja tvarka verslo centro erdvėse;
  • Bendradarbiauti su išorės paslaugų teikėjais, koordinuoti užsakymus, pasirūpinti reikalingų prekių bei paslaugų tiekimu;
  • Rengti ir administruoti sutartis, išrašyti sąskaitas, tvarkyti dokumentaciją ir dirbti su vidinėmis e-sistemomis;
  • Administruoti skambučių, el. laiškų, užklausų bei siuntinių srautus;
  • Prisidėti prie jaukios aplinkos kūrimo – inicijuoti idėjas, gerinančias atmosferą, ir organizuoti vidinius bei išorinius renginius.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Keletą metų patirties administravimo arba klientų aptarnavimo srityje, ypač verslo centro aplinkoje – privalumas;
  • Tvirti darbo kompiuteriu įgūdžiai ir gebėjimas greitai perprasti skirtingas skaitmenines sistemas;
  • Patirtis dirbant su komercinėmis sutartimis ir sąskaitų išrašymu;
  • Puikios lietuvių ir geros anglų kalbos žinios;
  • Aukšta organizuotumo kultūra, gebėjimas greitai reaguoti, paslaugumas ir orientacija į aukštą paslaugų kokybę;
  • Geri bendravimo įgūdžiai, diplomatiškumas, pozityvus požiūris, lankstumas ir dėmesys detalėms.

Įmonė siūlo:

  • Pažangią verslo aplinką ir darbo vietą moderniame biure miesto centre; 
  • Profesionalią komandą ir galimybę augti didelėje, stabilioje organizacijoje;
  • Metines premijas už pasiektus rezultatus;
  • Papildomą naudų paketą (sveikatos draudimas, parkavimo galimybė). 

Alliance for Recruitment
View all jobs by the company (70)

City:
Vilnius
Remote work:
No
Duration:
Full-time
Deadline:
2026.01.01

Apply to this job ad