Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu Kaune

Telia Lietuva Kaunas
Dalintis
515
Įsiminti skelbimąSiųsti CV

„Telia Lietuva“ – visa ko tinklas, siūlantis telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas iš vienų rankų, siekiant kurti vertę klientams ir suteikti geresnę patirtį žmonėms, verslui ir visuomenei. Esame Švedijoje įsikūrusios „Telia Company“ šeimos dalis, kurios kultūra, orientacija į darbuotoją bei inovacijas lėmė aplinkinių įvertinimą „Telia Lietuva“ pripažįstant geidžiamiausiu 2017 m. Lietuvos darbdaviu. Grupės tikslas – būti integruotų technologinių sprendimų lydere Šiaurės ir Baltijos šalių regione.

Visi įmonės darbo pasiūlymai (33)

Darbuotojo veiklos sritis:

Klientų aptarnavimas, Pardavimų vadyba

Kaip tik dabar turime laisvų vietų Telia klientų aptarnavimo komandose ir ieškome žmonių, kurie sustiprintų jas savo talentu. Mes esame komandų vadovės Eglė ir Aistė, vadovaujame puikioms pardavimų ir klientų aptarnavimo komandoms. Tai ypatinga galimybė tinkamiems kandidatams. Sudominom ir nori sužinoti daugiau?

Tavo naujas iššūkis?
Tavo darbas – pasirūpinti klientais, išspręsti jiems kilusias problemas, bei išsiaiškinus jų poreikius, patarti jiems bei padėti jiems pasirinkti tinkamus produktus ir paslaugas. Darbas smagus ir su daug atsakomybės. Nors bendraujant su klientais daug laiko teks dirbti savarankiškai, komanda ir vadovai tau daug padės. Vadovai čia yra žinomi kaip puoselėjantys talentus ir padedantys žmonėms augti. Esi pasiruošęs žengti kitą savo karjeros žingsnį? Tuomet, kviečiame pas mus.

Iš viso čia dirba 700 žmonių – atsiveria plačios karjeros galimybės. Mes nuolat tobulėjame, todėl tavo galimybės augti pardavimų srityje – neribotos. Kartu su savo 15 žmonių komanda kursite sėkmę.

Koks esi tu?
Būsi mūsų atstovas, taigi, svarbu, kad būtum paslaugus.

Tavo asmenybė:
  • Esi orientuotas į sprendimus
  • Myli klientus
  • Esi entuziastingas
  • Esi komunikabilus ir moki įtikinti
  • Esi siekiantis sau išsikeltų tikslų
Tavo įgūdžiai:
  • Taisyklinga lietuvių kalba
  • Gebėjimo dirbti kompiuteriu įgūdžiai

Tavo privalumai:
  • Pardavimų patirtis
  • Anglų ir rusų kalbų mokėjimas

Susidomėjai?
Jei nori tapti mūsų komandos nariu, atsiųsk savo gyvenimo aprašymą.
Skelbimas paskelbtas:2018.09.10
Skelbimas galioja iki:2018.10.10
Kontaktinis asmuo:Jovita Kavaliūnaitė
El. paštas: su nuoroda "Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu Kaune"
30sek
Siųskite CV el. paštu:
Prisekite turimą CV (.pdf, .doc, .odt formatu)
Jūsų CV dėkmingai išsiųstas darbdaviui.
Norite sužinoti ar darbdavys perskaitė Jūsų CV?
Aktyvuokite nuorodą, kurią išsiuntėme el. paštu .
Siųskite CV, esantį cv.lt portale:
Pamiršote slaptažodį?
El. paštu išsiuntėme prisijungimo instrukciją. Atlikę veiksmus, prisijunkite.

Padėkite draugams rasti geresnį darbą. Pasidalinkite šiuo skelbimu:

Jums gali būti įdomu: 12
Rezervacijų administratorė/-ius Airbnb Management (Darbas namuose) Nuo 900 € iki 1.500 €Betheair
Office Manager Agora BT, UAB
Apklausų atlikėjas Nuo 150 € iki 690 €įmonė neskelbia pavadinimo
Pardavimų telefonu komandos vadovas (-ė) Indigroup klientas
Business Development Executive UAB Euromonitor International Eastern Europe
Kino salės darbuotojas (-a) (darbas 0.75 etato) Multikino Lietuva, UAB
Jūsų atsiliepimai
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau